תיעוד: שוד קנאביס מחוץ לבית המרקחת – צעיר נתפס גונב שקית משוטרת סמויה

מול המצלמות: שוטרים עוצרים שני צעירים שניסו לגנוב קנאביס רפואי משוטרת סמויה שהתחזתה למטופלת. המארב הוקם בעקבות דיווחים על תופעת גניבת קנאביס ממטופלים מחוץ לבית המרקחת

שוב זה קורה: בן 21 תושב חיפה, המתין בשבועות האחרונים כמה פעמים מחוץ לבית מרקחת “תפרחת” בקריית ים, זיהה מטופלים שיוצאים עם שקיות קנאביס רפואי והתנפל עליהם כדי לשדוד את הקנאביס מהם.

בעקבות תלונות שהגישו מטופלים למשטרה על מקרי שוד של הקנאביס שלהם, ביצעה המשטרה פעילות יזומה ליד בית המרקחת, כאשר שוטרת הציגה עצמה כלקוחה של בית המרקחת אשר רכשה קנאביס רפואי.

השוטרת הסמויה יצאה מבית המרקחת עם מה שנחזה להיות שקית קנאביס הממותגת בלוגו של בית המרקחת, וכפי שהשוטרים העריכו, הצעיר התנפל עליה, נטל ממנה את השקית בכח והחל בניסיון בריחה.

רגע גניבת הקנאביס, והשתלטות השוטרים על השודדים (צילום: דוברות המשטרה)

השוטרים זינקו מיד ורדפו אחריו, עד שהצליחו לעצור אותו. הוא נלקח לתחנת המשטרה ואתמול (א’) הוגש נגדו כתב אישום בגין עבירות גניבה, תקיפה כדי לגנוב וקשירת קשר לביצוע פשע.

מכתב האישום עולה כי הנאשם קשר עם חברו, קטין בן 17, לצורך ביצוע משותף של גניבות קנאביס רפואי מלקוחות בית המרקחת. השניים קבעו להיפגש בכניסה למקום לשם איתור קורבנות פוטנציאליים.

“מהמקרה עולה תמונה קודרת לפיה הצעיר, אייאנאו בן קאניאו דמלאו, קשר קשר לביצוע עבירת תקיפה וגניבה מקורבנות חסרי ישע אשר כל פשעם שהגיעו לבית המרקחת לרכישת קנאביס רפואי,” טוענים במשטרה.

כאמור מדובר במקרה דומה לשיטה שכבר נחשפה בשנה שעברה, לאחר ששני צעירים בני 17-18 נהגו לשבת על קטנוע מחוץ לבית מרקחת “גבעול” בתל אביב כשהם חבושים בקסדה ולחטוף קנאביס ממטופלים שיצאו.

המשך קריאה
Back to top button
Close

אופס!

אנא בטלו את חוסם הפרסומות כדי לצפות בתוכן באתר